Priscilla
Bir Alman askeri üssünden Graceland’deki rüya gibi evine: Sofia Coppola, Priscilla Presley’nin gözlerinden efsanevi şarkıcı Elvis’in bilinmeyen taraflarını ve Priscilla ile çalkantılı ilişkisini anlatıyor.
Sofia Coppola’nın Priscilla Presley’nin anılarından uyarladığı filmde şöhretin altın kafesi tüm görkemi ve yalnızlığıyla gözler önüne seriliyor. Cailee Spaeny ve Jacob Elordi’nin başrollerinde yer aldığı bu karanlık peri masalı, bir efsanenin gölgesinde geçen bir hayatı iniş çıkışlarıyla resmediyor.