1920’lerin bohem Paris’inde genç bir yazar olan Marya, eşi Stephan’ın hapse girmesiyle ortada kalır. Koleksiyoncu Heidler ve sanatçı eşi Lois, Marya’ya eşi hapisten çıkana kadar birlikte yaşamayı teklif eder. Heidler bir süre sonra Marya’yı baştan çıkarır ve Lois üzüntüyle de olsa durumu kabullenir.
Isabelle Adjani’nin başrolünde yer aldığı bu Merchant-Ivory filmi, Jean Rhys’in aynı adlı romanının kusursuz ve gösterişli bir uyarlaması. Samimi kafeler ve seksi gece kulüplerinde dolanan Dörtlü, 1920’ler Paris’inin bohem hedonizmini resmederken üst sınıfların aylaklığını da gözler önüne seriyor.