16. yüzyılda Kral Charles IX döneminde tahtın vârisi olan Katolik Margot, kendi rızasının dışında ayarlanmış bir evlilikle kapana kısılır. Katolikler ve Protestanlar arasında bir savaşın süregittiği günlerde, Protestan sevgilisiyle kaçma planları yapar. Acımasız ailesi, onun elini kolunu bağlar.
Fransız Din Savaşları döneminde geçen tutkulu, Shakespeareyen bir epik. Isabelle Adjani’nin kariyerinin en iyi performanslarından birini sergilediği film Cannes’da Jüri Ödülü’nü kazanmıştı. Alexandre Dumas’nın romanından perdeye uyarlanan bu klasik, restore edilmiş kopyasıyla karşınızda.