Queen of Earth
Tek mekanda geçen psikolojik gerilimlerin ruhunu yakalayan Yeryüzünün Kraliçesi, her şeyden kopuk iki kadının karmaşık ruhlarının derinlerine dalarken, Elisabeth Moss ve Katherine Waterston’dan muhteşem bir ikili yaratıyor. Duyguların üstümüzdeki yakıcı etkisine dair bir inceleme.