Quiet City
Senarist-yönetmen Aaron Katz, İzlanda komedisi Kara Göründü! ve bir Los Angeles neo-noir’ı olan _Gemini_’den evvel, 2000’lerin başındaki “mumblecore” akımının üyesi olarak tanınıyordu. 24 saatlik içten ve yarı doğaçlama bir Brooklyn gezintisi sunan Sakin Şehir, bu akımın niteliklerine sahip.