Radio Mary
Gary Walkow’ın kendi romanından uyarladığı tuhaf ve büyüleyici hayalet hikayesinde, Kate Lyn Sheil, kısa süre evvel telepatik güçlerini keşfetmiş ve şeytani bir adamın musallat olduğu bir kadını canlandırıyor. Ödüllü bağımsız yönetmenimiz, yeni bir hazineye imza atıyor.