İşitme cihazıyla duyabilen Carla, iş arkadaşlarının alaylarından ve saygısızlıklarından yakasını sıyıramaz. Yalnız bir hayat süren kadının kurtuluşu, eski bir mahkum olan Paul’dedir. Carla Paul’e adab-ı muaşeret, Paul de Carla’ya yeraltı dünyasında hayatta kalmanın yollarını gösterir.
Yeraltı Peygamberi ile yıldızı parlayan Jacques Audiard, gerilim türünün kalıplarıyla sürekli oynarken, türün hayranlarını da ihya etmeyi başarıyor. Vincent Cassel ve Emmanuelle Devos’un kusursuz performansları ve yenilikçi ses tasarımıyla, seyirciyi kıskıvrak yakalayan bir Fransız filmi.