Çocukluktan bu yana can dostu olan Erik ve Phillip, yazar olma hayalleriyle büyürler. Erik’in dosyaları yayıncılardan red alırken, Phillip kısa sürede Norveç’in önemli genç yazarlarından birine dönüşür. Çocukluk rüyalarıyla yaşadıkları hayat arasındaki mesafe açıldıkça, pek çok anlamda yaralanırlar.
Joachim Trier’in büyük ses getiren “Oslo Üçlemesi”nin ilk filmi, yazar olma hayalleri kuran iki dostun arasındaki karmaşık duygusal bağı ustaca betimliyor. Punk bir tavırla örülü Tekrar, hayaller uğruna verilen mücadelenin ruhu hem ateşleyen hem de kemiren yanını ortaya koyuyor.