25 yaşındaki Freddie ani bir kararla Fransa’da evlatlık alınıp yetiştirilmeden önce doğduğu şehir olan Seul’a gitmeye karar verir. Bu ilk ziyaret kendi biyolojik anne ve babasını keşfetmek üzere çıkacağı sekiz yıllık bir yolculuğun başlangıcı olacaktır.
Seul’da aidiyet hissinin peşine düşen bu dokunaklı dram, özenle seçilmiş müzikler eşliğinde memleketinden uzakta büyüyenlerin içlerinde taşıdığı özlemi ekrana yansıtıyor. İlk oyunculuk denemesinde göz kamaştıran Park Ji-Min, iki kültür arasında kalmanın trajikomik karmaşasını ustalıkla resmediyor.