Klişeleri neo-feminist bir duyarlılıkla elden geçiren Coralie Fargeat, bu olağanüstü filmde kendini hiçbir şekilde frenlemiyor. Cevher filmine de hakim olan dönüşüm temasından güç alan hikayenin başkahramanı, bir Barbie’den, çılgın ve belalı bir karaktere dönüşüyor.