Alain Gomis, 1969 yılında bir Fransız televizyonunda yayınlanan bir röportajın daha önce görülmemiş çekim hatalarını kullanarak, dahi caz piyanisti Thelonious Monk’un medyada gördüğü muameleye dair keskin ve çarpıcı bir portre çiziyor. Bu büyüleyici filmde hikayeyi müzik ve sessizlik anlatıyor.