Rock'n Roll
Son filminde başrolü paylaştığı genç bir kadın oyuncu, Guillaume Canet’ye artık eskisi gibi Rock’n Roll cazibesine sahip olmadığını söyleyince, Canet bir kimlik krizine girer ve bu şekilde düşünenleri haksız çıkarmak için sevgilisi Marion Cotillard’dan yardım alır.
Gerçek hayatta da beraber olan Guillaume Canet ve Marion Cotillard, kendilerinin çarpıtılmış bir versiyonunu canlandırırken, şöhret ve ilişki dengesi, cinsellik, yaşlanmak, perdedeki ve günlük hayattaki kimlikler üzerine cesur, taşkın ve samimi bir komediye hayat veriyorlar.