Marquis de Sade’ın 18. yüzyıla ait eseri Sodom’un 120 Günü’nü 40’ların İtalya’sına taşıyan film, Nazi kontrolündeki Salò Cumhuriyeti’nde geçer ve 18 genci bir şatoya kapatan dört varlıklı faşistin 120 gün boyunca bu gençler üzerinde gerçekleştirdiği fiziksel, ruhsal ve cinsel işkenceyi anlatır.