Jones Mekas, onla aynı dönemde yaşamış Amerikalı sanatçı Andy Warhol’un kariyerini mercek altına alıyor. Mekas, 1962’den 1982’ye uzanan günlüklerde, sanatçının günlük yaşamına, şöhretine ve aralarında The Velvet Underground, John Lennon ve Yoko Ono’nun da bulunduğu dostlarına odaklanıyor.