Metin Akdemir, sinemamızda “kadın filmleri” olarak anılan üç yapımda kadın karakterler arasındaki bağları yeniden hayal etmemizi sağlıyor. Nur Sürer, Deniz Türkali ve Umut Tümay Arslan gibi pek çok oyuncu ve akademisyenin kılavuzluğunda, sinemanın hayal perdesinde kuir olasılıklar kurguluyor.