Bir uzaylı, fasulye tanelerinin yaşadığı bir gezegene gelir ve onların gündelik yaşamını gözlemler. Futbol maçlarını, trafik kazalarını, tarlaları ve bir uzay gemisinin fırlatılışını izler.
Bu yaratıcı stop-motion’da fasulye taneleri canlanıyor ve tenekelerin yarış arabalarına, karton kutuların gökdelenlere dönüştüğü bir gezegen kuruyor. Fasulyelerle bezeli bu olağanüstü yaratıcı kısa film, 1970’lerin “uzay yarışı” döneminin bir parodisi.