Hong Konglu efsanevi yönetmen Tsui Hark’ın başyapıtları arasında yer alan bu büyüleyici romantik komedi, 4K kalitesinde yenilenmiş versiyonuyla karşınızda. Sylvia Chang’in başı çektiği olağanüstü kadrosuyla Shanghai Blues, Hollywood komedilerinin altın çağına bir saygı duruşu niteliğinde.