Uyurgezer olan Nasip, oğlu İsmail’e zarar vermekten korktuğu için her gece kendini odasına kilitler. Suçluluk duygusuyla boğuşan ve intihar etmeyi düşünen Nasip, oğlunu emanet edebileceği güvenilir bir aile arar.