Ölüme dair hayaller, ofis hayatının monotonluğunu delip geçiyor. Rachel Lambert’ın bu kara komedisinde sürreal düşler ile insani duygular iç içe geçiyor. Daisy Ridley’in olağanüstü oyunculuğuyla hayat verdiği eşsiz ana karakterimiz, en olmadık yerlerde aşkı ve yaşama isteğini buluyor.