George Gittoes isimli yalnız bir belgeselci, müziğin Irak’taki Amerikan ordusunun yaşamındaki yerini birinci elden gözlemlemeye karar verir. İzlerken bir hız trenine biniyormuş hissi veren film, kendisini savaş cehenneminde bulan ve hayatta kalmak isteyen yetenekli gençlere odaklanıyor.
Savaş tartışmaları zirvedeyken, ona insani bır bakış kazandıran Soundtrack to War, tank ve helikopterlere işlenmiş pop kültürüne odaklanıyor. Filmde, bir grup savaş yorgunu gencin bombalanmış şehir yıkıntılarının fon oluşturduğu performansları sergileniyor.