Special Flight
Varlıklı İsviçre ülkesinde sığınacak yer arayanların ve suçlanmış göçmenlerin belgelenmemiş, duygusal ve etkileyici bir portresi. Locarno Festivali’nde Günümüz Sinemacıları Altın Leopar ödüllü belgeselci Fernard Melgar’ın ( The Fortress) işi.