Tüm dünyası, köydeki evi ve karısının bahçedeki mezarından ibaret olan Ahmet, bütün köy yeni yapılan baraj nedeniyle boşaltılsa da, evden çıkmaya razı olmaz. Ahmet’i ikna etmek için yeğenleri, yıllardır görüşmediği oğlunu köye çağırır.