Stereo
Cinsel eğitim filmlerinin üstü kapalı erotizmini tiye alan David Cronenberg’in eğlenceli çıkış filmi, meşhur başyapıtlarına benzer biçimde, bedensel deneyler üzerinden kişisel özgürlük vaadinde bulunuyor. Sınıfların steril ortamından kurtulan Freud’un kuramsal jargonu, filme mizahi bir ton katıyor.