Film Yangtze Nehri üzerinde 2000 yıllık bir şehir olan Fengjie’nin Three Gorges barajı tarafından sular altında kalmasından önce; eski eşini ve küçük kızını aramak üzere yolculuk halindeki kırsal bölge kömür madencisi iki kişi ve kendisinden uzakta olan kocasını arayan kadının hikayesini anlatıyor.