Kyohei ve Toshiko, en büyük çocuklarının ölümünden on iki yıl sonra tüm aileyi bir araya getirir. En genç oğulları Ryota, ölenin kendisi olmadığı için ailenin pişmanlık duyduğunu hissetmekten kendini alamazken, kızları Chinami ise gergin sessizlikleri neşesiyle doldurmak için didinir durur.
Yaz vakti tek bir günde geçen bu Hirokazu Koreeda filmi, bir ailenin iç dinamiklerini inceleyerek, her karakterin en derinde saklı duygularıyla ilgileniyor. Usta yönetmenin hüzün ve güzelliği kol kola bulan duru sineması, travmayla yüzleşme şeklimizin önemini hatırlatıyor.