Stump özel bir yeteneğe sahiptir. O her şeyi tahmin edebilir. Bir panayırda insanlara para karşılığı bu yeteneğini sergiler. Gün gelir, bu numarası artık işlemez. Stump, uzun süre önce kaybettiğini sandığı kardeşine aşık olmuştur.
Yaşayan en özgün yönetmenlerden Guy Maddin’in Johnson kardeşlerle birlikte çektiği bu karnavalesk kısa film, Sovyet sinemasına bir ağıt. Panayırlar, genetik bilimi ve daha bir sürü tuhaflık, bir halüsinasyonun içinde neon ışıklarla bezeli sürreal bir kurguda birleşiyor.