Suicide Room
Elit bir özel okulda öğrenci olan Dominik, okul arkadaşları tarafından işkence ve küçümsemelere maruz kaldıkça online sohet dünyasına sürüklenir. Orada “intihar odasında” tanıştığı genç bir kızla birlikte tehlikeli bir oyunun içine girer.
Polonyalı yönetmen Jan Komasa, sanal alemin bir gence, dünyanın hakikatlerinden kaçmak için ne tür olanaklar verdiğini keşfe çıkıyor. Genç nesillerin dertlerini ve neden kaçış ihtiyacı duyduklarını inceleyen cesur bir deneme.