Carla Simón, ödüllü Alcarràs filminden önce dünyaya bir çocuğun gözünden bakan bu dokunaklı otobiyografik hikayesiyle seyirciyi büyülemişti. Çocuk oyuncuların başarılı performanslarıyla güçlenen film, hayatı tüm karmaşası, dertleri ve göz alıcı güzelliğiyle resmediyor.