Tal Granit ve Sharon Maymon’ın yönettiği sürükleyici yaz aşkı filmi, kısacık bir süreye farklı duygular ve biçimler sığdırmayı başarıyor. İsrail’in güneşli sahillerinde geçen ve Yiftach Klein’ın (Boşluğu Doldurmak) rol aldığı film, eski aşkın tekrar canlandırdığı duygulara özlemle yaklaşıyor.