Leonard Cohen’in filme adını veren Take This Waltz şarkısı gibi, Sarah Polley imzalı Bu Dans Senin de katıksız bir arzu ve özlemle dolu. Başrollerinde Michelle Williams, Seth Rogen ve Luke Kirby’nin yer aldığı film, krizdeki bir evliliğe dürüst, duygusal ve melankolik bir bakış atıyor.