Sudan Sinema Kulübünün kıdemli üyeleri İbrahim, Süleyman, Manar ve Altayib, yitik bir sinemayı canlandırmak ve ülkelerine sinemaya gitme alışkanlığını geri kazandırmak için bir yolculuğa çıkarlar. Gelgelelim kriz içindeki ülke, dört arkadaşın önüne aşılmaz engeller koyar.