Trans seks işçisi Sin-Dee Rella, Noel arifesinde arkadaşı Alexandra ile buluşur. Hem iş hem de aşk ilişkisi içinde olduğu Chester’ın onu beyaz bir cis kadınla aldattığını öğrenen Sin-Dee, sevgilisini bulmak için mahallenin altını üstüne getirir.
Kadınlar arası dostluğa cesur bir bakış atan bu göz kamaştırıcı filmin cep telefonuyla çekildiğine inanmak neredeyse imkansız. Sean Baker, Sundance’te büyük ses getiren filmiyle Los Angeles’ın pek bilinmeyen bir alt kültürünü görünür kılarken, incelikli bir intikam hikayesi kurmayı da başarıyor.