Teddy
İsminin şefkatli çağrışımlarına aldanmayın, keskin dişlerini ete geçiren bir film var karşınızda. Bruno Dumont’un taşra komedileriyle Julia Ducournau’nun dehşetli beden tasvirleri arasında bir yerde duran bu kurt adam öyküsü, metaforlarla vakit kaybetmeden vahşi gecenin kalbine fırlatıyor bizi.