Tendaberry
Haley Elizabeth Anderson’ın benzersiz çıkış filmi, New York’un beton ormanından incelikli bir duygular mozaiği yaratıyor. Hayatındaki değişimler yüzünden sarsılan etkileyici bir kadının dört mevsimini anlatan Tendaberry, aşkın melodileriyle dolu bir şehir senfonisi yaratıyor.