Sinemanın baş provokatörü Gaspar Noé’nin izinden giden Emiliano Rocha Minter’in iddialı çıkış filmi, kıyamet sonrası dünyada tüm tabuları yıkıyor. Cehennemi andıran görselliği ve olağanüstü performanslarla akıllara kazınacak bir film.