Doğanın ve sanatsal dayanışmanın gücüne odaklanan Lucrecia Martel imzalı bu kısa belgesel, insanı dış dünyanın belirsizliklerinden bir süreliğine kurtarıp duygulara yaklaştırıyor. Salta ormanlarından yükselen özgürlük ve direniş şarkıları, muhafazakarlığa geçit vermeyen bir sığınak işlevi görüyor.