Terror, Sisters!
Kalthoum ve arkadaşları bir şeyler içer, internetten partner arar, aşkın hasretini çeker ve her zamanki gibi yabancıların transfobik laflarına maruz kalırlar. Her günleri aşağı yukarı böyle geçse de bu sefer bir değişiklik yapıp nasıl intikam alacaklarını hayal etmeye başlarlar.
Fransız queer sinemacı Alexis Langlois, transfobiyi yerle bir etmek gibi açık bir niyetle yola çıkarak fanteziler, kadınlık ve intikamı bir araya getiren köpüklü bir kokteyl hazırlıyor. Farklı türleri harmanlayan bu dobra film, transların karşı karşıya kaldığı gerçek tehditleri ön plana çıkarıyor.