Heinz Emigholz Photography and Beyond serisinin 21. bölümünde bir dizi yapıyı zihnimize kazıyıp, oradan da sinema perdesine aktarmaya devam ediyor. Havalimanları, otoyollar, otobüs durakları; alışveriş merkezleri, pazarlar ve depolar birbirini takip ediyor.