Üniversiteden mezun olan ve yapımcı olmak isteyen Jane, bir medya patronunun asistanı olarak işe başlar. Hayalindeki işi yaptığını düşünse de yavaş yavaş iş hayatının her yerine nüfuz eden istismarı fark eder ve bu konuda bir şeyler yapmaya karar verir.