Hayatında hiç uyumamış olan Veysel, bir kusur olarak gördüğü bu özelliğini herkesten gizler. Gecelerini doldurmak için çalıştığı lüks otelde bir müşteri Veysel’in durumunu fark eder ve onunla sohbet etmeye başlar.