So-young, Seul’de yaşayan bir “Baküs Leydi”, yani yaşı ilerlemiş bir seks işçisidir. Bir gün yolu hastaneye düştüğünde, annesini kaybetmiş, yarı Filipinli yarı Koreli bir çocukla karşılaşır. So-young çocukla ilgilenip ona şefkat ve iyilik gösterdikçe, hayatında her şey ters gitmeye başlar.