Katrina Kasırgası’ndan sonra polis memuru Terence McDonagh bir mahkumu kurtarır ancak bu sırada sırtını incitir. Komiserliğe terfi eder ama kokain ve ağrı kesicilere bağımlı hale gelir. Altı ay sonra Terence’a uyuşturucuyla ilgili bir aile cinayetini soruşturma görevi verilir.