The Bare Necessity
Pierre Perdrix, ansızın tanıştığı Juliette Webb adlı gizemli kadının tuhaf ama büyülü etkisinden son derece memnundur. Juliette, Pierre ve ailesinin hayatına hızlıca girecek ve Pierre’in sınırlarını yeniden keşfetmesini sağlayacaktır.
Spor gazetecisi Erwan Le Duc’ün ilk uzun metraj filmi The Bare Necessity, absürt bir taşra öyküsünü ve iki yetişkin arasındaki romantik dinamikleri anlatıyor. Fransa’nın divası Fanny Ardant ve son zamanlarda adından sıkça bahsedilen Nicolas Maury eşliğindeki bu masalsı filme siz de bayılacaksınız.