The Believer's Heaven
Koyu Hrıstiyan grindhouse yönetmeni Ron Ormond, Rahip Estus Pirkle’la son işbirliğinde bizi cennette bir yolculuğa çıkarıyor (ve dengeyi sağlamak için cehennemden de bir tutam ekliyor). İncil anlatısını, eğitici filmler ve Tod Browning tarzı ucubelikle harmanlayan kitsch bir karışıma hazır olun!