Nietzsche’nin iddiasının aksine Tanrı ölmedi, Brüksel’de bakımsız bir dairede zaman öldürüyor. Bu eğlenceli fikirden yola çıkan Belçikalı yönetmen Jaco Van Dormael (Bay Hiçkimse) bir dizi gerçeküstü ve tabu yıkan durumu keşfe çıkıyor. Catherine Deneuve’ü bir gorille görürseniz şaşırmayın!