“Ustasız usta” Lütfi Ömer Akad, sinemamızda bir milat teşkil eden “Göç Üçlemesi”nin ilk filminde, klasik melodramlara gerçekçi bir dokunuş getiriyor. İç göç meselesinin hem toplumsal hem de bireysel yansımalarını inceleyen, geleneksel ve modern arasındaki çatışma hattında ilerleyen bir klasik.