The Capsule
Kadınlık mitolojilerinden ilham alan bu kısa filmde bedene dair her şey ekrana yansıyor. Ariane Labed’in canlandırdığı başrahibe, güzel ve itaatkar kadınlardan oluşan haremini yönetirken, sadomazoşizm ve kadın cinselliği etkileyici bir şekilde bir araya geliyor.