Hollywood’daki LGBTQ+ temsilinin, erken dönemdeki üstü kapalı tasvirler ve zarar verici klişelerden daha açık ve derinlikli portrelere uzanan yolculuğunun izini süren bir belgesel. Anlatıcı Lily Tomlin, sinemanın kuir görünürlüğün şekillenmesi ve çarpıtılmasındaki rolü üzerine düşünüyor.
Sinemanın bir asrının derin bir okumasını yapan Sakıncalı Film Dolabı, Hollywood’un eşcinsellik tasvirine dair incelikli gözlemler yapıyor. Tom Hanks ve Susan Sarandon gibi oyuncularla röportajlara da yer veren belgesel, eğlenceli olduğu kadar ufuk açıcı.