Tıklamalar ve dokunmatik ekranlar fiziksel temasın yerini almış olsa da Eugene Kotlyarenko’nun absürt komedisi, modern bir çifte sıradışı bir afrodizyak öneriyor: dijital gözetleme! Ön sevişmenin yerine casusluk uygulamalarını ve ekran kayıtlarını koyan film, drone çağında aşkı arıyor.