Yayıncılık yapan Bongwan’ın evliliği, asistanıyla olan ilişkisini karısının öğrenmesinin ardından sallantıdadır. Bongwan hem karısını hem de diğer ilişkisini kaybetmek üzeredir. Yeni asistanı Areum, tam da bu çalkantılı dönemde, bir çöküşe yaklaşan bu adamı yakından tanımaya çalışır.
Güney Kore sinemasının en özgün yönetmenlerinden Hong Sang-soo, felakete sürüklenen bir aşk üçgenini anlatırken, tanıdık romantik anlatıları baş aşağı ediyor, zamanın akışıyla sürekli oynayarak tam da ona yaraşır nüktedan bir bulmaca ortaya çıkarıyor. Eşsiz bir üslup, muhteşem bir deneyim.